ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR: (1)
Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb;
Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb.
Müştəri təmir olunacaq məhsulu ünvana təhvil verməlidir.
Məhsulun çatdırılan ünvandan götürülməsi üçün kuryer şirkətinə məsafədən asılı olaraq müvafiq məbləğ ödənilmədir.
Qüsurun istehsalçı tərəfindən baş verib verməməsi şirkətin öz mütəxəssisləri və ya rəsmi nümayəndəliklərin servis mütəxəssisləri tərəfindən təsdiq oluna bilər.
Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir.
Müddət (2)
Məhsulun zəmanət müddəti ___ aydır.
Təmirə ehtiyacı olan cihaz müayinə və təmirin icra olunması məqsədi ilə texniki servis mərkəzində 2-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyyat hissəsinin tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə almaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən müddətə qədər uzadıla bilər.
Satılan mallar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində zəmanətli təmirə qəbul edilir (3)
Təmirə qəbul olunan cihaz yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd və zəmanət talonu olmaqla qəbul olunur.
Aşağıdakı hallarda mallara zəmanətli təmirə qəbul edilmir (4)
Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri.
Məhsul şirkətin rəsmi servis mütəxəssislərindən başqa hər hansı bir kənar şəxs tərəfindən təmir edilmiş, bu barədə təsdiq edici sənəd təqdim edilmədikdə və təmirin keyfiyyətsizliyi nəticəsində məhsula zərər dəyibsə
Təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması